Zamówiłeś nieodpowiedni produkt? Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? MultiSport24h.pl bez problemu wymieni zakupione przez Ciebie obuwie i tekstylia w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Ze względu na to, że najczęstszą przyczyną wymiany jest m.in. źle dobrany rozmiar, zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w tabelach rozmiarowych.
Dla Twojego komfortu umożliwiamy dwie metody wymiany.
Wymiana w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz wymienić zakupioną rzecz.
2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.
3. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).
Wymiana drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany - pobierz go tutaj.
2. Upewnij się, czy rozmiar/produkt, na który chcesz wymienić zakupiony towar, jest dostępny.
3. Produkt(y) razem z dokumentem oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru).
4. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).
5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w przeciągu kilku dni wyślemy odpowiedni produkt. W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że cały proces potrwa maksymalnie do 14 dni.
Adres do wysyłki wymienianych produktów:
MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
tel.: 510 306 589
Zwrot produktów i odstąpienie od umowy
Możesz zrezygnować z towaru kupionego bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.
Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.
Zwrot w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz zwrócić zakupioną rzecz.
2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.
3. Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).
Zwrot drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany - pobierz go tutaj.
2. Skontaktuj się z nami w celu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy, pisząc maila na adres sklep@multisport24h.pl.
3. Produkt(y) razem z dokumentem oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru).
4. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku).
5. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
6. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przez nas przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
Adres do wysyłki zwracanych produktów:
MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
tel.: 510 306 589
Jeżeli jesteś konsumentem, to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie multisport24h.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu.
Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody reklamacji:
W jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz zareklamować zakupioną rzecz.
2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (faktura sprzedaży lub paragon). Wszelkich formalności dopełnisz na miejscu.
Drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego - pobierz go tutaj.
2. Produkt(y) razem ze zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (faktura sprzedaży lub paragon) wyślij na podany poniżej adres.
3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
Adres do składania reklamacji:
MEDIUM S.C.
ul. Gen. Fieldorfa Nila 13 A
07-410 Ostrołęka
tel.: 510 306 589
Pamiętaj!
1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.
ZGŁASZANIE WAD FABRYCZNYCH TOWARU
1. REKLAMACJI PODLEGAJĄ WYŁĄCZNIE WADY FABRYCZNE POWSTAŁE NA ETAPIE PRODUKCJI W OBUWIU NIEZUŻYTYM, KTÓRE NALEŻY ZGŁASZAĆ SPRZEDAWCY ZARAZ PO ICH ZAUWAŻENIU ORAZ NIEDOPUSZCZALNE JEST UŻYTKOWANIE BUTÓW Z POWSTAŁYMI WADAMI, PONIEWAŻ MOŻE TO PROWADZIĆ DO CAŁKOWITEGO ZNISZCZENIA OBUWIA I MOŻE BYĆ PODSTAWĄ DO ODRZUCENIA REKLAMACJI.
2. REKLAMACJI NIE PODLEGA NATURALNE ZUŻYCIE OBUWIA ORAZ WSZELKIE USZKODZENIA MECHANICZNE TAKIE JAK: PRZETARCIA, ROZDARCIA, ZACZEPIENIA ORAZ USZKODZENIA WYNIKAJĄCE Z PRANIA OBUWIA.
3. BUTY ZGŁASZANE DO REKLAMACJI ZA OKAZANIEM DOWODU ZAKUPU MUSZĄ BYĆ CZYSTE I SUCHE.